Långhelg

20120802-224856.jpg20120805-155458.jpg

Dagarna har sprungit iväg och det känns som om jag har haft en riktig långhelg. I torsdag hade jag en ledig eftermiddag och tog tåget till mysiga Lund för stt umgås med min rara och söta blivande svägerska. Magnus skulle jag inte byta bort mot något i denna värld, men det är ett stort plus att jag har fått bli en del i en så härlig familj!

Helgens lyx har varit att ha bästa vännen på besök. Allt är så enkelt och underbart med henne. Henne kan jag anförtro allt och jag respekterar henne till hundratio procent. Helgen har spenderats med mys på hemmaplan, en härlig sommardag i Helsingborg och en superlyckad tjejkväll hos sötaste Jenny där vi blev bortskämda med en god trerättersmiddag och laddade upp med goda skratt innan vi skakade rumpa på stans bästa klubb. Härligt!

Idag tar förkyldningen ut sin rätt. Den sena natten har fått den att bryta ut och jag tillbringar kvällen i soffan. Nu ska jag fokusera på att kurera mig kommande dagar så att det inte behöver gå ut över jobbet, men framförallt så att jag mår bra på torsdag när nästa långhelg med världens mest älskade syster blir skåning för en helg!

Om hannathoresson

Hanna, 24 från Helsingborg
Det här inlägget postades i Livet. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Långhelg

  1. Lisa skriver:

    Vilken är stans bästa klubb?

  2. Annika skriver:

    Vad gulligt du skriver! ❤ Det är vi som har haft tur att få dig till familjen!

Kommentera

