Instagram

20120801-135351.jpg20120801-181952.jpg

Jag gillar bloggen och den lever säkert även om jag inte bloggar varje dag. Däremot är jag aktiv på Instagram varje dag och lägger upp bilder oftare än vad det ramlar in inlägg här. När jag skaffade instagram förra sommaren hade jag det som ett redigeringsprogram för bilder innan jag laddade upp dem på bloggen. Idag använder jag programmet på ett mer medvetet sätt och gillart! Följ mig gärna där på hannath och berätta gärna vad ni heter om vi inte redan har funnit varandra på instagram!

Om hannathoresson

Hanna, 24 från Helsingborg
Det här inlägget postades i Tankar. Bokmärk permalänken.

Kommentera

