Scrapkramp i sista sekund

20120121-111220.jpg

Gaaah! Jag har scrapkramp!

Jag har haft scrappaus på obestämd tid för att inte känna mig tvungen att vara kreativ. I ett svagt ögonblick fick jag dock för mig att om jag bara bestämmer mig för att göra ett litet kort så kanske jag kan locka fram kreativateten. Det var ett väldigt dumt ögonblick för nu sitter jag såklart här och vet inte alls vad jag ska göra. Jag vet inte ens hur man gör!

Gaaah!

Om hannathoresson

Hanna, 24 från Helsingborg
Det här inlägget postades i Scrap och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Scrapkramp i sista sekund

  1. smyckenbysara skriver:

    Du kan! Du e ju så duktig så!

Kommentera

